[RFD] wersja rpm

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Thu Oct 25 12:20:01 CEST 2012

On Thu, 25 Oct 2012, Jacek Konieczny wrote:

> Też jestem ciekaw.

Założenie: każdy soft ma błędy.
Wolałem wziąć wersję rozwijaną na bieżąco i od razu poprawić w niej co
jest do poprawienia, niż tzw. stabilną i za jakiś czas poprawiać drugi
raz to samo i dodatkowo cokolwiek nowego by wyszło. Możecie to nazwać
lenistwem.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/