virtualhost PLD jako LXC w Proxmox?

Jacek Osiecki josiecki at silvercube.pl
Mon May 29 12:23:40 CEST 2023

Wiadomość napisana przez Jan Rękorajski <baggins at pld-linux.org> w dniu 28.05.2023, o godz. 10:01:

> Mam tylko "goły" LXC, ale działa mi całkiem sprawnie.
> Konfig samego LXC jest praktycznie domyślny, konfig chroota PLD wygląda
> tak:
>
> # =============================================
> # Distribution configuration
> lxc.include = /usr/share/lxc/config/common.conf
> lxc.arch = linux64

Rozumiem, że mam to wrzucić do /usr/share/lxc/config/pld.conf?

Tylko coś dalej nie gra, bo mam komunikat przy tworzeniu LXC z tar.gz z chrootem PLD:

Detected container architecture: amd64
unknown ID 'pld' in /etc/os-release file, trying fallback detection
TASK ERROR: unable to create CT 103 - unable to detect OS distribution

Co robię źle?

Pozdrawiam,
—
Jacek Osiecki