Melduję się na liście

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Śro, 24 Gru 2003, 16:49:44 CET

Witam!

W wirze świątecznego zamieszania chciałem wszystkich zainteresowanych
tworzeniem dokumentacji dla systemu PLD Linux Distribution serdecznie
przywitać. Chciałbym aby trafiały tutaj informacje, które przydadzą się
w osiągnięciu wyżej wymienionego celu. Podsumowując co do tej pory jest
zrobione.
Mamy już przetłumaczoną przez Sp|der'a część http://docs.pld-linux.org
Averne zwrócił moją uwagę na coś takiego:

http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html

Pomijając fakt, iż nie ma tam wszystkiego, moim zdaniem jest to dobra
forma (w sensie layoutu, nawigacji) do przedstawienia dokumentacji w
formie on-line. Wracając do tego co już mamy. Uważam, że mnóstwo
przydatnych rzeczy możemy znaleźć na http://pld.linux.edu.pl jak również
na http://pld-linux.org/FAQ Trzeba to tylko zebrać do kupy. Myślę, że
warto by było to zrobić w oparciu o szkielet na
http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-