Melduję się na liście

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Śro, 24 Gru 2003, 21:23:41 CET

On Wed, 24 Dec 2003 16:49:44 +0100, you wrote:

[...]

>Pomijając fakt, iż nie ma tam wszystkiego, moim zdaniem jest to dobra
>forma (w sensie layoutu, nawigacji) do przedstawienia dokumentacji w
>formie on-line. Wracając do tego co już mamy. Uważam, że mnóstwo
>przydatnych rzeczy możemy znaleźć na http://pld.linux.edu.pl jak również
>na http://pld-linux.org/FAQ Trzeba to tylko zebrać do kupy. Myślę, że
>warto by było to zrobić w oparciu o szkielet na
>http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html
>
>pozdr

No to fajnie (swoją drogą ciekawe ilu developów subskrybuje te liste?
:) - Ja ze swej strony zamiast dążenia do pakowania różnych dokumentów
w jedno miejsce zacząłbym od ustalenia standardu pisania źródeł. Ze
swej strony proponuje docbooka - na początku troche może razić ale
później są już tylko zalety. Dobrze by było żebyśmy także określili
jakiś kanon tworzenia dokumentacji - czyli jakieś ramy np. co do
formy, ewentualnie treści? - Może coś już takiego jest? Może wystarczy
się dowiedzieć od "starszych" kolegów :) Wrobell, Serek :) - Może
wybrać jakiegoś DM (Doc Menegera)? :)

Ze swej strony oczywiście służe pomocą przy wdrażaniu tego projektu :)
troche tam już coś dłubałem, więc i konwersja do docbooka nie jest mi
straszna :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski