Melduję się na liście

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Czw, 25 Gru 2003, 12:29:18 CET

On Wed, Dec 24, 2003 at 11:21:05PM +0100, Łukasz Jernaś wrote:
> No ja od samego początku, chyba nawet zanim miałem RW (czyli gdzieś
> marzec 2003) :P Gdzieś Sergiusz powinien znaleźć moje stare patche na
> dokumentację, która wtedy leżała w tldp...

Hm.. co to był za patch, co dawał, itd. Sądzę, że nie wszyscy (może się
mylę? ;P) wiedzą co o za patch. Ja nie wiem, więc proszę o wyjaśnienie
:) Jeśli uważasz, że bedzie przydatny to koniecznie męcz o to Serka :)

> --
> Smacznych świąt, wesołego karpia i wielu choinek pod prezentem, życzy
> Łukasz [DeeJay1] Jernaś

Wzajemnie Didżeju ;)

> P.S. Musiałem wysłać tego mejla kolejny raz (sorry ciesiel za priva)
> gdyż lista nie ma ustawionego REPLY TO!!!

właśnie... to jest irytujące ;> Chcę Reply To: pld-doc w pld-linux.org
tutaj! ;D

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-