Melduję się na liście

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 24 Gru 2003, 23:21:05 CET

Dnia Wed, 24 Dec 2003 21:23:41 +0100 użyszkodnik Marek Ciesielski
<marekc w klub.chip.pl> napisał:

> On Wed, 24 Dec 2003 16:49:44 +0100, you wrote:
>
> [...]
>
> No to fajnie (swoją drogą ciekawe ilu developów subskrybuje te liste?
> :)

No ja od samego początku, chyba nawet zanim miałem RW (czyli gdzieś
marzec 2003) :P Gdzieś Sergiusz powinien znaleźć moje stare patche na
dokumentację, która wtedy leżała w tldp...

--
Smacznych świąt, wesołego karpia i wielu choinek pod prezentem, życzy
Łukasz [DeeJay1] Jernaś

P.S. Musiałem wysłać tego mejla kolejny raz (sorry ciesiel za priva)
gdyż lista nie ma ustawionego REPLY TO!!!