Istotne pytanie

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 25 Gru 2003, 23:25:19 CET

On Thu, 25 Dec 2003 22:42:59 +0100, you wrote:

>Wiem, że Ciesiel zrobił poradnik dla developera, czy ktoś jeszcze coś
>napisał (opisał) dla PLD ? żeby był porządek, to napiszę co ja
>zrobiłem (napisałem) :
>
>- opis konfiguracji sieci http://pld.linux.edu.pl/?id=24
>- wstęp do chroota http://pld.linux.edu.pl/?id=25
>- opis zestawiania vpn'a (ppp-over-ssh) http://pld.linux.edu.pl/?id=28
>
>Może się coś przyda z tego ;)

Myśle, że wszystko się przyda ale... musimy to uporządkować (imho) :)
Może spróbujmy stworzyć sobie jakiś nasz katalog w CVS i spróbujmy tam
pakować naszą prace - ale żeby nie było bałaganu pakujmy tam juz
_tylko_ dokumenty docbooka. Ważna jest też forma - to jak mogą
wyglądać dokumenty można zobaczyć w:

http://www.mc.ptja.pl/xml/ (w jednym kawałku) albo:
http://www.mc.ptja.pl/xml/book1.html podzielona na sekcje

wszystko wywodzi się z jednego dokumentu, który może słuzyć nam za
przykład (wygenerowane za pomocą skryptu docbook2html):
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/PLD-doc/develop/docbook/develop.docb?rev=1.5

Jako edytory xml'a proponuje VIM'a, który ma kolorowanie składnie i
genialną edycje wcięć - a dla wygodnickich edytor conglomerate (kde)

Jeżeli nie zdecydujemy się na jakiegoś "kierownika", to na tej liście
proponuje pisać co należałby stworzyć albo przekonwertować do docbooka
- nie ma sensu teraz myśleć w jaki sposób to publikować - jak się
zbierze jakaś ilość dokumentów to wtedy będziemy się martwić - narazie
proponuje trening :)

I jeszcze jedno - nie ma sensu myśleć w sposób PLDowy jeżeli chodzi o
dokumentacje - czyli: "jak mi będzie potrzebne to zrobie" :) - więc
jak najbardziej prosze tutaj na tej liście pisać tzw. koncert życzeń -
co potrzeba zrobić.. oczywiście na początku największą szansę będą
miały dokumenty krótsze ale z czasem może będzie dość chętnych do,
powiedzmy sobie, niewdzięcznej pracy jaką jest pisanie dokumentacji :)

ps.
Jest jeszcze sprawa języków - od razu mówie, że z agielskiego jestem
noga - ale może ktośby się zdeklarował i równocześnie tworzylibyśmy
przynajmniej dwu-językowe dokumenty|? :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl