Istotne pytanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pią, 26 Gru 2003, 09:17:07 CET

On Thu, Dec 25, 2003 at 11:25:19PM +0100, Marek Ciesielski wrote:
> Myśle, że wszystko się przyda ale... musimy to uporządkować (imho) :)
> Może spróbujmy stworzyć sobie jakiś nasz katalog w CVS i spróbujmy tam
> pakować naszą prace - ale żeby nie było bałaganu pakujmy tam juz
> _tylko_ dokumenty docbooka. Ważna jest też forma - to jak mogą
> wyglądać dokumenty można zobaczyć w:

Tak, właśnie, pakujemy już tylko docbooka, ale byłbym za organizowaniem
pracy w svn'ie :)

> http://www.mc.ptja.pl/xml/ (w jednym kawałku) albo:
> http://www.mc.ptja.pl/xml/book1.html podzielona na sekcje

Forma jest wporządku, wybrałbym jednak drugi wariant, szybciej się
wczytuje, co zresztą będzie istotne dla osób posiadających modemowy
dostęp do internetu.

> wszystko wywodzi się z jednego dokumentu, który może słuzyć nam za
> przykład (wygenerowane za pomocą skryptu docbook2html):
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/PLD-doc/develop/docbook/develop.docb?rev=1.5

Uhm.. no wporządku. Powiedz mi jeszcze Marku jak powinien wyglądać pełny
szkielet dokumentu docbookowego, niewiem, ja nie znalazłem jak dotąd
żadnego konkretnego przykładu :/

> Jako edytory xml'a proponuje VIM'a, który ma kolorowanie składnie i
> genialną edycje wcięć - a dla wygodnickich edytor conglomerate (kde)

może wiesz jak w VIM'ie ustawić głębokość wcięć, mnie irytuje ta która
domyślnie jest ustawiona ;>

> Jeżeli nie zdecydujemy się na jakiegoś "kierownika", to na tej liście
> proponuje pisać co należałby stworzyć albo przekonwertować do docbooka
> - nie ma sensu teraz myśleć w jaki sposób to publikować - jak się
> zbierze jakaś ilość dokumentów to wtedy będziemy się martwić - narazie
> proponuje trening :)

To ja coś zaproponuję (możecie się nie zgodzić ;)) a więc proponuję aby
Sp|der udostępnił gdzieś swoją dotychczasową pracę, wtedy będziemy mogli
podejmować próby jej docbookowania (znajomość docbooka przyda się każdej
osobie na tej liście) proponuję formować to w oparciu o to co nam tutaj
Marek pokazał. Myślę jeszcze nad tym, aby podzielić pracę w taki sposób,
aby każda osoba była odpowiedzialna za jakiś rozdział dokumentacji. czy
taki podział byłby rozsądny i do przyjęcia ?

> I jeszcze jedno - nie ma sensu myśleć w sposób PLDowy jeżeli chodzi o
> dokumentacje - czyli: "jak mi będzie potrzebne to zrobie" :) - więc
> jak najbardziej prosze tutaj na tej liście pisać tzw. koncert życzeń -
> co potrzeba zrobić.. oczywiście na początku największą szansę będą
> miały dokumenty krótsze ale z czasem może będzie dość chętnych do,
> powiedzmy sobie, niewdzięcznej pracy jaką jest pisanie dokumentacji :)

Ja takiej niewdzięcznej pracy jestem w stanie się podjąć. Wylali mnie ze
studiów to mam teraz więcej czasu, który mógłbym poświęcić na pisanie
dokuemntacji ;)

> ps.
> Jest jeszcze sprawa języków - od razu mówie, że z agielskiego jestem
> noga - ale może ktośby się zdeklarował i równocześnie tworzylibyśmy
> przynajmniej dwu-językowe dokumenty|? :)

od razu mówię, że ja też, jakkolwiek czytanie tekstów po angielsku nie
sprawia mi szczególnych trudności to jednak napisanie czegoś zgodnie z
gramatyką to druga sprawa ;)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-