Istotne pytanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pią, 26 Gru 2003, 11:27:46 CET

On Fri, Dec 26, 2003 at 10:35:11AM +0100, Marek Ciesielski wrote:
> Praktycznie wszystko co potrzebne masz w przykładzie - dochodzą
> jeszcze ewentualnie tabele - ale to już można znaleźć - Ja osobiście
> najwięcej nauczyłem się z książki "Nauka języka XML" Erika T. Ray
> (O'Raillego) - niecałe 30PLN :) i od Wróbla, który sprowadzał mnie na
> właściwe ścieżki kiedy błądziłem :)

Ok. No to zakupię sobie taką pozycję :)

> Aha... po stworzeniu naszego docbooka dobrze jest odpalić:
> xmllint --valid
>
> No i trzeba pamietać o znaczkach zastrzeżonych "<" ">" zastępując je
> odpowiednimi makrami czyli przykładowo fraze
>
> <login>
> musimy zakodować:
>
> &lt;login&gt;
>
> czyli podobnie jak w htmlu

o tym już zdążyłem przeczytać ;)

> Może być - to bedzie poligon :)
> Ale nie dzieliłbym na rozdziały tylko całe doce, chyba że naprawde
> jakieś duże dokumenty :)

Czyli jeszcze większe rozdrobnienie... ?

> Uuuu... ale armia Ci nie grozi? :)

Jasne, że grozi, do 28-go roku życia ;) Ale w zeszłym roku biletu mi nie
przysłali, tak jak to uczynili w roku jeszcze wcześniejszym, więc jestem
dobrej myśli ;)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-