Istotne pytanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pią, 26 Gru 2003, 18:26:33 CET

On Fri, Dec 26, 2003 at 06:03:42PM +0100, Marek Ciesielski wrote:

> To co zwykle- męczą tych co mają :)
> Oczywiście próbki twórczości, linki... nie będę przecież tłumaczył ;)

a nie lepiej by było zorganizować miejsce pracy do którego każdy
zainteresowany miałby bezpośredni dostęp? Myślę tu o svn'ie i wiem, że
Averne mógłby pozakładać konta u siebie, tym którzy chcieliby pomagać.

> ps.
> Reply-to jest już poprawione - ale otrzymalismy chińskie ostrzeżenie
> żeby na te nasze adresy zwrotne nie robić akcji w stylu odpowiedź z
> automatu (kiedy np. jedziemy na urlopik) :)

nigdy czegoś takiego nie potrzeebowałem, ale przyjmuję do wiadomości ;)

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-