Istotne pytanie

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pią, 26 Gru 2003, 18:35:05 CET

On Fri, 26 Dec 2003 18:26:33 +0100, you wrote:

>a nie lepiej by było zorganizować miejsce pracy do którego każdy
>zainteresowany miałby bezpośredni dostęp? Myślę tu o svn'ie i wiem, że
>Averne mógłby pozakładać konta u siebie, tym którzy chcieliby pomagać.

OK - można tak zrobić - ale docelowo proponuje jednak trzymać w CVSie
- w końcu chodzi o to, żeby trzymać wszystko w jednym miejscu a nie
znowu szukać, gdzie kto i jak coś skopiował :)
Zwłaszcza że kiedyś z docbooków będą prawdopodobnie generowane
"oficjalne" html'e a chyba nie chcemy żeby znalazły się tam
"niesprawdzone" informacje :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski