Istotne pytanie

Pawel Boguszewski pawel w multix.futuro.net.pl
Pią, 26 Gru 2003, 20:52:20 CET

On Friday 26 December 2003 18:44, Krzysztof Królikowski wrote:

> Więc zróbmy tak. proponuję prowadzić prace bierzące w svn'ie, a po
> ukończeniu jakiegoś etapu, mógłby ktoś z nas commitować zmiany do CVS'u.
> Co do nieprawdziwych informacji to khm.. bardziej bym się spodziewał
> krytyki od osób takich jak mmazur ;) generalnie i tak taki pomysł by mu
> się nie spodobał ale nie obchodzi mnie to ;)
>
> Wracając do sprawy, kto jest za moją propozycją?

Dla mnie takie rozwiązanie może być. Z jednej strony beda mogły istnieć osoby
majace rw tylko w svnie dokumentacji, z drugiej w cvsie zawsze będzie w miare
sensowna wersja dokumentów, którą bedzie można używać bez kontaktu z ludźmi
pracującymi nad dokumentacją.

Oczywiście pod warunkiem że dokumentacje nie będzie tworzyła 1 osoba, wtedy
takie rozwiązanie wprowadza tylko niepotrzebne komplikacje.

--
Pawel [pawelb] Boguszewski
pawel w multix.futuro.net.pl