Istotne pytanie

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Pią, 26 Gru 2003, 18:44:26 CET

On Fri, Dec 26, 2003 at 06:35:05PM +0100, Marek Ciesielski wrote:
> OK - można tak zrobić - ale docelowo proponuje jednak trzymać w CVSie
> - w końcu chodzi o to, żeby trzymać wszystko w jednym miejscu a nie
> znowu szukać, gdzie kto i jak coś skopiował :)
> Zwłaszcza że kiedyś z docbooków będą prawdopodobnie generowane
> "oficjalne" html'e a chyba nie chcemy żeby znalazły się tam
> "niesprawdzone" informacje :)

Więc zróbmy tak. proponuję prowadzić prace bierzące w svn'ie, a po
ukończeniu jakiegoś etapu, mógłby ktoś z nas commitować zmiany do CVS'u.
Co do nieprawdziwych informacji to khm.. bardziej bym się spodziewał
krytyki od osób takich jak mmazur ;) generalnie i tak taki pomysł by mu
się nie spodobał ale nie obchodzi mnie to ;)

Wracając do sprawy, kto jest za moją propozycją?

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-