Propozycja struktury

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Nie, 28 Gru 2003, 14:25:07 CET

Krzysztof Królikowski wrote:

>Witam!
>
>Oto moja propozycja struktury katalogów w pld-doc.
>
>docbook
>--------------------------------
>|   			       |
>pl  			       en
>|
>------------------------
>|    |        |        |
>faq  desktop  server   devel
>

>podobnie w gałęzi en.
>Czy są jakieś inne propozycje?
>
>pozdr

Eee Wiem że jestem troche upierdliwy ale dlaczego takie podział?

Czy można gdzieś znaleść dokładne założenia co ma być przygotowywane,
gdzie ma się to znaleźć.

Nie wiem czy dobrze rozumuje (patrz niżej).
Devel pewno miał by być na http://developer-doc.pld-linux.org/ i byłby
tworzony w SVN.
Faq najlepiej jak by było na http://www.pld-linux.org/ gdzie wiki
doskonale się do tego nadaje i uzupełniało działy które nie są jeszcze
opisane.

Jednak podział Desktop - Server wydaje mi się sztuczny. Skoro ma być to
dokumentacja to będzie dotyczyła konkretnych pakietów lub zagadnień.
Dlatego wydaje mi się że lepszy podiał byłby na rozdziały (duże) niż na
Desktop - Server.
Nie wiem czy wyraziłem się dość jasno. Mam nadzieje że tak.

Co o tym sądzicie.

Pozdrawiam.

--
"Głupota nie boli ludzi głupich za nich inni cierpią."
Tomasz Rutkowski - gg 1118937