Propozycja struktury

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Nie, 28 Gru 2003, 15:11:57 CET

On Sun, Dec 28, 2003 at 02:25:07PM +0100, Tomasz Rutkowski wrote:
> Eee Wiem że jestem troche upierdliwy ale dlaczego takie podział?

Może podział nie był najszczęśliwszy, ale zawsze jakiś. Miał posłużyć
wywołaniu jakiejś burzy mózgów ;P

> Czy można gdzieś znaleść dokładne założenia co ma być przygotowywane,
> gdzie ma się to znaleźć.

Szczerze mówiąc, myślałem nad wykorzystaniem materiałów z
docs.pld-linux.org. Przetłumaczeniem tego, zmianą na naszego docbooka,
no i sukcesywnym uzupełnianiu.

> Nie wiem czy dobrze rozumuje (patrz niżej).
> Devel pewno miał by być na http://developer-doc.pld-linux.org/ i byłby
> tworzony w SVN.
> Faq najlepiej jak by było na http://www.pld-linux.org/ gdzie wiki
> doskonale się do tego nadaje i uzupełniało działy które nie są jeszcze
> opisane.

Hm.. nie bardzo rozumiem, do czego zmierzasz Tomku ;) I co (kto) to jest
wiki? :)

> Jednak podział Desktop - Server wydaje mi się sztuczny. Skoro ma być to
> dokumentacja to będzie dotyczyła konkretnych pakietów lub zagadnień.
> Dlatego wydaje mi się że lepszy podiał byłby na rozdziały (duże) niż na
> Desktop - Server.
> Nie wiem czy wyraziłem się dość jasno. Mam nadzieje że tak.
>
> Co o tym sądzicie.

Dziękuję za komentarz :)
Chciałbym jeszcze Cię prosić o jakąś rozsądniejszą propozycję podziału
materiału. Może taki jak na docs.pld-linux.org? Czy może masz jakiś inny
pomysł?
Co do dokumentacji konkretnych pakietów to nie wiem, czy jest ot
konieczne. Zazwyczaj programy posiadają już jakąś dokumentację.

pozdr
--
-|  Krzysztof "e-krolik" Królikowski -+- kobylkowska.net Admin |-
-|	Mail to: Krzysztof[at]Krolikowski[dot]eu[dot]org       |-