Propozycja struktury

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pon, 29 Gru 2003, 07:24:45 CET

W liście z pon, 29-12-2003, godz. 00:20, Adam Gapiński pisze:
> [...]
> o to tutaj chodzi. Problem w tym, że jakoś nie bardzo rozumiem to "zanim
> się go zainstaluje". To ma być coś o tym czego można się spodziewać po
> systemie już po instalacji? Obiektywnie nie potrafiłbym tego ocenić
> (teraz). Miałem zainstalowanych parę distro (SuSE, RH, Mdk - czyli te które
> korzystają z rpm) i jeśli miałbym teraz powiedzieć czemu PLD to:
> 0. rpm'y, bo trochę już znam
> 1. poldek
> 2. pakiety (bardzo rozdrobnione)
> 3. łatwa i oszczędna dyskowo instalacja (co ma znaczenie przy wolnym

Przede wszystkim trzeba przedstawic PLD, napisac pare slow o jego
skladnikach i ich przygotowaniu. Cos w stylu intro. Nastepnie nalezy
szczegolowo opisac proces instalacji na roznego rodzaju sprzecie
(uzywajac bootkietek/mini-iso/iso). Przedstawic optymalne pkgsety i
doradzic uzytkownikowi. Jak wiadomo, nie kazdy instaluje Linuxa z
odpowiednia wiedza o nim. Wiele dystrybucji nie wymaga wlasciwie zadnej
wiedzy. Dlatego tez musimy opisac proces konfiguracji srodowiska po
zainstalowaniu systemu. Napisac czego nalezy sie spodziewac, jak unikac
problemow, jak skonfigurowac pakiet XYZ. Taka dokumentacja powinna sie
pokazac jeszcze przed wydaniem Ac (min. 3 mce). Nastepnym etapem bedzie
stworzenie podrecznika administratora, a w nim rozwiazania
serwerowe/sieciowe i ciekawe mozliwosci.

> pozdrawiam

P.S.
To co napisalem wyglada tragicznie, jeszcze troche i chyba zaczne pisac
LL. A takiego juz tu mielismy....

Pozdrawiam

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>