Propozycja struktury

Pon, 29 Gru 2003, 00:20:17 CET

Osóbka znana jako Marcin Doliński, wystukała:

> A my nie piszemy FAQ, a podręcznik użytkownika i administratora. Będzie
> on wydany w wersji html z rozdziałami, html w jednym pliku, w texie, dvi
> i pdfie, a może nawet pojawi się w wersji drukowanej. Może i strona jest
> dobrym miejscem na FAQ, ale nie o nie chodzi. Chodzi o możliwość
> poczytania o systemie zanim się go zainstaluje.

Masz jakąś wizję, ale ja jej nie czaję. Nie mówię, że jest dobra/zła, bo nie
o to tutaj chodzi. Problem w tym, że jakoś nie bardzo rozumiem to "zanim
się go zainstaluje". To ma być coś o tym czego można się spodziewać po
systemie już po instalacji? Obiektywnie nie potrafiłbym tego ocenić
(teraz). Miałem zainstalowanych parę distro (SuSE, RH, Mdk - czyli te które
korzystają z rpm) i jeśli miałbym teraz powiedzieć czemu PLD to:
0. rpm'y, bo trochę już znam
1. poldek
2. pakiety (bardzo rozdrobnione)
3. łatwa i oszczędna dyskowo instalacja (co ma znaczenie przy wolnym
dostępie do sieci)
4. banalne upgrady

Bardzo subiektywne odczucie...

pozdrawiam