Rozdziały książki

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Wto, 30 Gru 2003, 20:29:49 CET

Po wstępnej analizie chciałbym zaproponować rozdziały "naszj książki"
Parę rozdziałów wyłoniło się tutaj na grupie, trochę wziąłem z
podręcznika http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html

Przy okazji proponuję numerować rozdziały w systemie "dzisiętnym" bez
ostatniej kropki
1
1.1
1.2
2
2.1
2.1.1
2.1.2

itd.

Niech ktoś(TM) umieści to w svn'ie.
Można to traktować jako swojego rodzaju TODO.
A jak już będzie w svnie, to myślę, że można "zapisywać się" na konkretne
fragmenty dokumentacji.

-------------------------spis-----------------------------
1	Wstępniak
2	Podstawy
2.1	  Włączanie i wyłączanie systemu
2.2	  Podstawowe operacje na plikach i katalogach
2.3	  Pomiar czasu
2.4	  Ilość miejsca na dysku
2.5	  Jak sprawdzić, kto jest zalogowany oprócz nas?
3	Instalacja
3.1	  Instalacja za pomocą płyty CD
3.2	  Instalacja za pomocą dyskietki
4	Zarządzanie systemem
4.1	  Obsługa pakietów RPM
4.1.1	  Używanie RPM-ów
4.1.2	  Zarządzanie pakietami programem poldek
5	Konfiguracja systemu.
5.2	  Kernel - jądro systemu
5.2.1	    Moduły jądra - po co nam one
5.2.2	    plik /etc/modules
5.2.3	    plik /etc/modules.conf
5.3	  Konfiguracja sieci
5.4.1	    Interfejsy
5.4.2	    plik /etc/sysconfig/network
5.4.3	    plik /etc/resolv.conf
5.4	  Podstawowa konfiguracja systemu: /etc/sysconfig
5.4.1	    Konsola (console)
5.4.2	    Geninitrd
5.4.3	    Hdparm
5.4.4	    Mysz
5.4.5	    Zegar
5.4.6	    System
5.4.7	    Static-arp (i pozostałe pliki, których ręczna edycja może mieć sens [może zmienić działanie systemu])
6	konfiguracja środowiska graficznego
6.1	  Uruchamianie serwera X
6.2	  Instalacja i konfiguracja czcionek w systemie
6.3	  Zarządca ekranów
6.3.1	    gdm
6.3.2	    kdm
6.3.3	    xdm
6.4	  Zarządca okien
6.4.1	    Gnome
6.4.2	    KDE
6.4.3	    WindowMaker
6.4.4	    ...
6.4.5	    ...
6.5	  Pozostałe rzeczy, które można zrobić w środowisku graficznym
7	Peryferia
7.1	  Drukarki
7.2	  Skanery
7.3	  Urządzenia video
7.4	  ...
7.5	  ...
8	Współpraca z Windows - Samba
8.1	  Proste udostępnianie plików w sieci LAN
8.2	  Konfiguracja Podstawowego Kontrolera Domeny i serwera WINS
8.3	  Konfiguracja serwera drukarek (cups w części dotyczącej samby)
9	Usługi serwerowe
9.1	  Apache
9.2	  Bind - Named - DNS (jedna z tych nazw do wyboru)
9.3	  DHCP
9.4	  Poczta
9.5	  Proxy
9.6	  Cups