Rozdziały książki

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Wto, 30 Gru 2003, 21:17:08 CET

On Tue, 30 Dec 2003 20:29:49 +0100 (CET), you wrote:

>Po wstępnej analizie chciałbym zaproponować rozdziały "naszj książki"
>Parę rozdziałów wyłoniło się tutaj na grupie, trochę wziąłem z
>podręcznika http://student.wsp.krakow.pl/~rennis/pld/book1.html
>
>Przy okazji proponuję numerować rozdziały w systemie "dzisiętnym" bez
>ostatniej kropki
>1
>1.1
>1.2
>2
>2.1
>2.1.1
>2.1.2

Nie ma sensu robic tego na sztywno - numerowanie może być np.
parametrem sekcji, chaptera itp. Bo co kiedy między 1.1 a 1.2 wpiszesz
nowy podrozdział którego zapomniałeś? :)

>Niech ktoś(TM) umieści to w svn'ie.
>Można to traktować jako swojego rodzaju TODO.
>A jak już będzie w svnie, to myślę, że można "zapisywać się" na konkretne
>fragmenty dokumentacji.

jeszcze nie przysłałeś skrótu do Averne?

>-------------------------spis-----------------------------
>1	Wstępniak
>2	Podstawy
>2.1	  Włączanie i wyłączanie systemu
>2.2	  Podstawowe operacje na plikach i katalogach
>2.3	  Pomiar czasu
>2.4	  Ilość miejsca na dysku

Zrób plik z podzielonymi rozdziałami i sekcjami (bez numerowania) i
przyślij na svn :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski