rozbudowanie wstepu....

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Nie, 17 Paź 2004, 14:06:44 CEST

Witam

Myślałem o rozbudowaniu podstawowych informacji o PLD w dokumentacji.
Stworzyłem pewien szkic, jednak nie dodałem go do queue gdyż zastanawiam
sie czy przypadkiem nie było by lepszym pomysłem dodanie tego na główną
stronę.

Co o tym myślicie?

--
Paweł Kwiatkowski

    e-mail:   qwiat (at) pld-linux (dot) org
    JabberID: qwiat (at) pld-linux (dot) org