rozbudowanie wstepu....

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 17 Paź 2004, 14:43:49 CEST

On Sun, Oct 17, 2004 at 02:06:44PM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:
> Witam
>
> Myślałem o rozbudowaniu podstawowych informacji o PLD w dokumentacji.
> Stworzyłem pewien szkic, jednak nie dodałem go do queue gdyż zastanawiam
> sie czy przypadkiem nie było by lepszym pomysłem dodanie tego na główną
> stronę.
>
> Co o tym myślicie?

Wygląda ok, natomiast mam dwie uwagi:
- przy nazwach kodowych linii dystrybucji, umiesć informacje, że to
  pochodzi od pierwiastkół
- przy DC zaznacz, że to miało mało wspólnego z PLD jako takim i była to
  raczej prywatna inicjatywa developerów, powstałe paczki pochodziły z
  prywatnych builderów, itp, itd.