rozbudowanie wstepu....

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Wto, 19 Paź 2004, 00:38:36 CEST

Dnia 18-10-2004, pon o godzinie 23:53 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

(...)

> Można wrzucić jakoś do dokumentacji, do wstępu?

Taka była pierwsza moja myśl, jednak sa to rzeczy tak podstawowe, że
umieszczanie ich _tylko_ dokumentacji jest to trochę za mało. Strona
główna PLD bardziej odstrasza niż zachęca (IMHO rzecz jasna). Nie ma
"oficjalnych", podstawowych informacji o dystrybucji. Jakieś stare FAQ-i
i panel rejestrowania użytkowników.

Z autopsji wiem że dokumentację czyta się na końcu jak już wszystko
zawiedzie, poza tym wkopywanie sie w opasłą dokumentację w poszukiwaniu
adresu serwera FTP jest niezbyt zachęcające.

Dokumentację osobiście uważam za priorytetową sprawę, ale trzeba tez
pomyśleć o też głównej witrynie. Jak dokumentacja będzie w miarę
dojrzała spróbuję popracować nad WWW, może znajdę chętnych do pomocy.

--
Paweł Kwiatkowski

    e-mail:   qwiat (at) pld-linux (dot) org
    JabberID: qwiat (at) pld-linux (dot) org