rozbudowanie wstepu....

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 18 Paź 2004, 23:53:15 CEST

On Sun, Oct 17, 2004 at 02:55:43PM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:

> Sam juz nie wiem jak to jest z tymi nazwami kodowymi., Po niedawnej
> dyskusji na discuss nie jestem co do tego na 100% pewien. Zacytuję dwie
> wypowiedzi:

Ok, to proponuję takie podejście: na wszelkie sugestie inne niż te, że
nazwy pochodzą od pierwiastków z tablicy mendelejewa radzę patrzeć
przymróżonym okiem. Lub dwoma, będzie lepiej :)

> Ok, zapomniałem tez o podaniu rozwiniecia DC...

Z tym też różnie było... pre-ac, ac/dc :)

> No i co tym tekstem? Na WWW czy do dokumentacji?

Można wrzucić jakoś do dokumentacji, do wstępu?

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.