Nowy układ dokumentacji - ważne!

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 03:23:18 CEST

On Sun, Sep 12, 2004 at 02:45:18AM +0200, qwiat wrote:
> 2. Instalacja / Installing PLD-Linux
>
> 	Minimalne Wymagania / Minimal hardware requirements
> 	Instalacja systemu / Installing PLD
> 		Sposoby Instalacji / How to get installer?
> 		Instalacja / ?
> 		? / How to run installer?
> 		? / Installation Wizard
> 		? / Unattended mode
> 		? / Installing on box without a monitor (a console on a serial port)

tutaj są jakieś rozbieżności (pl<->eng) z całym opisem instalacji, ale to kosmetyka

(...)

> 	Podstawowa konfiguracja systemu
> 		Ratowanie systemu / ?

to jest to samo co rescue procedure, tylko że jeszcze działu Administracja nie
ma w polskiej wersji językowej

> 		Jądro systemu / Device support(kernel modules config)
> 		Initrd / ?
> 		Boot Loader / ?
> 		PLDconf - Narzędzie do konfiguracji systemu / ?
> 		Konfiguracja kluczowych plików / ?
> 		Ustawienia konsoli / ?
> 		Internacjonalizacja systemu PLD / ?
> 		Myszka pod konsolą / ?
> 		Zegar / ?
> 		? / Disks
> 		? / Init control: /etc/inittab
> 		? / Basic system configuration: /etc/sysconfig

myślałem ze mysz i zegar już są w tym dziale, więc albo to zgrupować albo wyrzucić i każdy
plik (i za nim idącą usługe/funkcjonalność) opisać oddzielnie w dziale konfiguracji

> 		? / Printing
CUPS w usługach?

> 		? / Bootloaders

to to samo co "Boot Loader / ?" kilka pięterek wyżej

> 	Usługi sieciowe / Network Services
> 		BIND - Serwer Nazw / ?
> 		Exim - Transport poczty elektronicznej (MTA) / ?
> 		Postfix - Transport poczty elektronicznej (MTA) / ?
nie warto tpopa wyrzucić jako osobny opis?

> 		Apache - Serwer stron internetowych / ?
> 		PostgreSQL - Baza danych SQL / ?
> 		MySQL - System Zarządzania Relacyjnymi Bazami Danych (ang. RDBMS) / ?
> 		ProFTPD - serwer FTP / ?
może jeszcze jakiś ftpd ?

> 		NFS - Network File System / ?
> 		DHCPD - Dynamic Host Configuration Protocol Daemon / ?
> 		VTun - Tunel IPv4 / ?
> 		PPP over SSH - Tunel IPv4 / ?
> 		? / Services

Tutaj jeszcze dojdzie cups i samba

i pytanko czy tunele to usługi i czy nie przenieść ich do administracji lub konfiguracji sieci?

> 	X-Window / X Window
> 		Konfiguracja środowiska okienkowego / ?
> 		Blackbox - Szybki i lekki zarządca okien / ?
> 		Fluxbox / ?

blackbox i fluxbox to za mało - bez gnome'a i kde nie ma sensu dawać opisów innych WM do finalnej
wersji oficjalnej dokumentacji

ogólnie wygląda ok, tylko są 2 ale:
- kto zrobi porzadek w svnie
- kto dopisze brakujące rozdziały