PLD-doc/queue/muvo.txt

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Sob, 9 Kwi 2005, 20:12:48 CEST

Paweł Kwiatkowski wrote:
> Dnia 09-04-2005, sob o godzinie 09:09 +0200, Marek Ciesielski
> napisał(a):
>
> Nie zupełnie, z cups wyciąć fragment o ładowaniu modułów i wstawić go do
> rozdziału o sprzęcie, podobnie postąpić z opisem konfiguracji modułów
> karty sieciowej itd.

Tak po głębszym zastanowieniu, to nie wiem czy jest jednak sens bawić
się rozwijanie hardware... przecież tak naprawdę w 99% jest to sprawa
kernela. A jakby nie patrzeć to jednak omawiany tutaj cups czy alsa to
jednak usługi. Można się faktycznie zastanowić nad rozdziałem opisującym
różne aspekty użytkowe (np. czytanie z aparatów cyfrowych czy kamer) ale
nie łączyc tego ze sprzętem konkretnym.

> Poza wszystkim trzeba się zastanowić czy ktoś będzie szukał konfiguracji
> karty dźwiękowej w usługach?

Jeżeli alsa to usługa, jeżeli oss to nie :) Dochodzimy tutaj do innego
problemu - wyszukiwanie w naszym serwisie :) stał się on na tyle
"tłusty", że przydałaby się taka możliwość - tylko kto umie to zrobić? :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     ciesiel(at)pld-linux.org; PLD Team