dokumentacja LVM

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 3 Gru 2005, 00:37:17 CET

Dnia 03-12-2005, sob o godzinie 00:16 +0100, Paweł Kwiatkowski
napisał(a):

> Spokojnie mogą wylecieć te rozległe opisy partycjonowania dysku i
> tworzenia systemu plików, dla tego typów opisu powinno się stworzyć
> osobny rozdział i linkować. Przy okazji skorzysta z tego nowy opis
> instalacji PLD który powoli rodzi się w mojej głowie :)

:)
na koniec warto dodac krótką wzmianke o tworzeniu EVMS (w kontekscie
instalacji PLD na tym)

aha przy opisie trzeba by dodac ze nazwy VG nie powinny zawierac znaku
-
geninitrd miał z tym problemy (znaczy nie potrafił poprawnie wygenerowac
initrd) zgłaszałem to ale nie miałem okazji potem tego błedu wysledzic i
nie wiem czy zostało to poprawione

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl