dokumentacja LVM

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 3 Gru 2005, 00:16:29 CET

Dnia 01-12-2005, czw o godzinie 23:51 +0100, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> Jasne, to howto to kawałek roboty i szkoda to marnować, ale nie możemy
> tego dołączyć w tej postaci - należy m.in. wyciąć kawałek o metodzie
> instalacji PLD via chroot, zostawić tylko fragmenty istotne dla tematyki
> działu.

Spokojnie mogą wylecieć te rozległe opisy partycjonowania dysku i
tworzenia systemu plików, dla tego typów opisu powinno się stworzyć
osobny rozdział i linkować. Przy okazji skorzysta z tego nowy opis
instalacji PLD który powoli rodzi się w mojej głowie :)

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat|@|pld-linux|.|org