amd64 i jak spreparowac initrd ?

Wto, 18 Sty 2005, 23:50:48 CET

Osóbka znana jako Paweł Kwiatkowski, wystukała:

> (...)

> (...)
>
> IMHO sie nada, może dodać to jako podrozdział do opisu tworzenia
> initrd ?
Może być. Ja nie bardzo ugryzłem docbooka, więc niewiele pomogę przy
składzie :( Ale wszystkie moje teksty są sprawdzane i w miarę jak gdzieś na
forach wypłynęły dyskusje uaktualniane zgodnie z życzeniami/uwagami
użytkowników... Choćby ten tekst odnośnie instalacji w chroot:
http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt

Zresztą już kiedyś ktoś z tej listy oglądał mój opis konfiguracji X i tv-out
dla nvidii i odgrażał się, że zrobi z tego docbooka ;)

pozdrawiam