amd64 i jak spreparowac initrd ?

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Śro, 19 Sty 2005, 06:27:19 CET

On Tue, 18 Jan 2005 23:50:48 +0100, you wrote:

[...]

>Zresztą już kiedyś ktoś z tej listy oglądał mój opis konfiguracji X i tv-out
>dla nvidii i odgrażał się, że zrobi z tego docbooka ;)

Ten Twój tekst jest w kolejce - ale brakuje mu (imho) opisu dla
konkurencji (ati) i podstaw do zainstalowania z Xami jakiegoś
najbardziej popularnego menadżera okienek (kde i gnome) i jakichś
podstaw do zdalnego łączenia... próbowałem namówić naszych
specjalistów z tej dziedziny ale niestety otrzymałem "nie teraz - brak
czasu" czyli któreś SOD ;)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team