Instalacja i konf. zsh

Henryk Konsek hak8 w wp.pl
Wto, 7 Cze 2005, 14:22:16 CEST

Witam.
	Wypociłem sekcję do dokumentacji pt. "Instalacja i konfiguracja powłoki zsh".
Plik nazwałem 'pl_dzial__zsh.sec', gdyż nie wiem do którego działu by się
nadawał. Do usług prawdopodobnie.
	Sekcja owa zawiera opis instalacji oraz paru podstawowych opcji, które
pozwalają nam zauważyć, iż używamy zsh a nie bash'a. :)
	Jeżeli sądzicie, że taka sekcja ma sens (a wg mnie ma, gdyż spotkałem się z
sytuacjami gdy ktoś stwierdzał, że zsh to to samo co bash, gdyż nie wiedział
iż da się włączyć uzupełnianie składni) to proszę uprzejmie, aby ktoś z
uprawnieniami to commitnął.
	Pozdrawiam.

--
Henryk Konsek ( hak8 w wp.pl )