Instalacja i konf. zsh

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Wto, 7 Cze 2005, 20:53:34 CEST

Dnia 07-06-2005, wto o godzinie 14:22 +0200, Henryk Konsek napisał(a):
> Witam.
> 	Wypociłem sekcję do dokumentacji pt. "Instalacja i konfiguracja powłoki zsh".
> Plik nazwałem 'pl_dzial__zsh.sec', gdyż nie wiem do którego działu by się
> nadawał. Do usług prawdopodobnie.

Do usług? Prędzej do konfiguracji, lub podręcznika użytkownika. Z resztą
to sprawa wtórna, zacząłem się nawet zastanawiać czy nie stworzyć nowego
rozdziału - coś o "środowisku użytkownika". Opis kilku użytecznych
programów dla użytkownika itp. Na razie nie ma go czym wypełnić więc to
raczej odległa przyszłość.

Poszło do queue

Pozdrawiam
--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat {at} pld-linux {dot} org