Opis instalacji chroot

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Pią, 14 Kwi 2006, 07:33:28 CEST

Witam,
Tak się złożyło, że ostatnio musiałem zainstalować pld na swojej
maszynce i mam jedną uwagę - Opis instalacji pod chroot jest
_zdecydowanie_ za bardzo poszadkowany (podzielony - przynajmniej na
stan sprzed 2 dni)

W tym rozdziale powinny być chociaż szczątkowe (i kiedyś były)
przykłady dla konfiguracji sieci, zrzuty z tworzenia partycji i
systemu plikow, przykładowy fstab i ewentualnie przykłady z instalacji
kernela (moduły i geninitrd) - dobrze, że chociaż lilo i grub zostały.

Same odnośniki podczas instalacji i braku tymczasowego netu są
nieprzydatne i akurat w przypadku instalacji nie bałbym się zostawić
pewnych rzeczy (nawet jeżeli są gdzieś indziej dokładnie opisane) - bo
w tej chwili ktoś, kto wydrukuje sam rozdział dotyczący instalacji z
chroot może się zdziwić.

Acha - i jeszcze jedna uwaga - obecnie praktycznie wszystkie nowe
komputery są na dyskach SATA - i pare akapitów na ten temat też trzeba
by skrobnąć :)))

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team