Opis instalacji chroot

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 15 Kwi 2006, 01:33:58 CEST

Dnia 15-04-2006, sob o godzinie 00:34 +0200, Marek Ciesielski
napisał(a):

> Hm... zaawansowani pewnie nawet nie zaglądają na doc www :)

Deweloperów nie liczę ;]

> Dodatkowe rozdziały też mogą być (nie chce ich usuwać) - ale w
> przypadku takim jak piszesz nie bałbym się wkleić przykłady
> konfiguracji wszystkich możliwych sieci (oczywiście tych najbardziej
> prawdopodobnych (jak wifi, neo czy innych ethernetów)

No to przegięcie w drugą mańkę, po co ktoś ma drukować stos kartek z
niepotrzebnymi opisami, poza tym nie może być tworzona dokumentacja w
dokumentacji.

Na to się w _żadnym_wypadku_ nie zgadzam, jeśli taki opis był by
potrzebny to poza oficjalną dokumentacją.

Może jeszcze inaczej: napisać we wstępie, że dany opis jest skrótowy i
możliwe że user będzie potrzebował dodatkowych rozdziałów do instalacji.
Sam poklika po linkach i jeśli coś go zainteresuje to sobie druknie.

> Ja olałem udeva - bo gdzieś przeczytałem (u nas?) że z grubem może
> mieć problemy :))))

E.. to chyba jakaś urban legend. Na 6 maszynach (w tym na 3 serwerach)
mam udev+grub i działa wyśmienicie. Wyjątek jest opisany w uwagach:
http://pl.docs.pld-linux.org/bootloader_grub.html. Ale to i tak dotyczy
momentu instalacji.

To jest też powód dla którego umieściłem opis instalacji udeva w
http://pl.docs.pld-linux.org/instalacja_chroot_instalacja.html po
instalacji bootloadera :)

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org