rpmmen

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Nie, 14 Mar 1999, 21:47:01 CET

On Sun, 14 Mar 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> Myślę, że przy odznaczaniu w jednej z grup automatycznie pakiet powinien być
> odznaczany w innych.

No właśnie to jest dylemat. Bo może być tak, że ktoś nie chce tego tylko
gdyby było w tej grupie. Dla tego zastanawiałem się czy nie zrobić
odznaczania tylko w jednej grupie, a dopiero na końcu user może sobie
odznaczyć to czego naprawdę nie pragnie widząc ostateczną liste pakietów.
Tylko czy to nie będzie uszczęśliwianie go na siłę.

Może po prostu zrobimy tak, żeby pakiety w grupach się nie dublowały.
Tylko, że wtedy, jak ktoś będzie chciał doinstalować jeden pakiet, a nie
będzie wiedział gdzie jest, to będzie musiał przelecieć wszystkie grupy.
Wprawdzie na ten problem też jest rozwiazanie - po prostu wtedy przejdzie
sobie do wyboru pakietów z grup rpm'owych i tam go  znajdzie.

> To jest to czego mi brakowało, dla tego był przcisk "size".

cos krecisz :) Size ma byc do pokazywania wielkosci. Ten moj patch tego
nie zalatwi :) Przez ten patch aktualizowana jest tylko informacja czy
dany pakiet jest juz zaznaczony czy nie - po prostu odpada jedna petla for
:)

--
    Jarek   / yossa w dione.ids.pl  / http://dione.ids.pl/~yossa  /  Linux user
Woloszyn  /   PGP Key on WWW    /   Monopoly - PPP counter    /  C programmer