jaka nazwa w pkgssel

Jarek Woloszyn yossa w dione.ids.pl
Czw, 20 Maj 1999, 17:09:06 CEST

On Thu, 20 May 1999, Paweł Gajda wrote:

> ? Powyższego nijak nie rozumiem ;-(

Taki libc ma wpisane PROVIDES: libc, tak ze inne pakiety, ktore wymagaja
libc sie zainstaluja. Mysle, ze to co bedzie dostarczane w kilku wersjach
raczej nie bedzie mialo nic w PROVIDES. Ale to niewazne :)

> Czyli ten 2 przypadek, tak mętnie przeze mnie opisany :-)

tak :)

> To mała rzecz, może po prostu dorób to sobie? Nie wiem czy Paweł
> znajdzie czas.

nie ma sprawy - ja juz po maturze :)

> W postaci, którą zaproponowałeś, to raczej będzie nieefektywnie
> (ze względu na budowę rpm headera - AFAIK trzeba czytać go w całości).
> IMHO najlepiej to rozbić na 2 pliki: tocfile okrojony do minimum,
> i descriptions w postaci pliku db ,,juzerskimi'' informacjami.
> Zamiast samemu budować indeks, można to wrzucić do pliku db(libdb).

No i wlasnie. RH wymaga 8 MB ramu do instalacji - moze my zejdziemy do 4
:)))

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|