pkgssel 0.4.2

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 28 Maj 1999, 17:33:29 CEST

On Fri, 28 May 1999, Paweł Gajda wrote:

>Znowu brak -p, ale nic to, ściągnąłem.

no coz ;)

>Co się nie podoba... Parę drobiazgów:
>- linijka na górze z bierzącym katalogiem nie jest oddzielona
>  jedną pustą od zawartości.
>
>- tak samo z Summary na dole, brak przerwy psuje wrażenia estetyczne.

przerwy mogę zrobić :)

>  Myślę, że spokojnie można to przenieść go na sąsiedni panel, z
>  zawinięciem tekstu przez newtTextReflow() (coś takiego).

Chodzi Ci o Summary? Bo jeśli tak, to to chyba nie jest zbyt dobry pomysł.
Sumary jest dość długie, i czasem i tak musi być obcinane.
Poza tym trzeba by się wtedy było pozbyć cyferek :)
No właśnie - te wszystkie liczby tak moga zostać? Czy zamiast tego
umieścić tam coś innego - jakieś dodatkowe info o pakiecie - zostało tych
rpmtagów w cholere :)
Można zrobić w Description u góry pokazywanie całego info, tak jak w
rpm -qi

>- no i *na mój gust* tytuł okienka 'selector' jest okropny.
>  Głosuję za 'Packages Panel' albo cokolwiek innego ;-)

A to tylko tytuł roboczy :)

>Pewnie resztę drobiazgów(jak wyświetlanie rozmiaru w kB/MB, listę
>plików) masz w tudu, także nie będę się produkował ;-) Poczekam do
>wykończenia programu.

Teraz mi będziesz wypominał :)) Jak masz jakieś sugestie, to pisz, bo mi
się pomysły kończą.

--
 .-+> yossa w pld.org.pl ---------------,----+> http://dione.ids.pl/~yossa --+,
|`+-- Living life to the full <+.  .-|--+> C Programmer ---+> Linux User ---.|