cvs (Re: pldilib)

Paweł Gajda mis w hq.obop.com.pl
Pią, 17 Wrz 1999, 15:07:32 CEST

On Fri, 17 Sep 1999, Paweł Gajda wrote:

> Trzeba to tylko uporządkować (napisałem już w tej sprawie do Tomka
> Kłoczko) i trochę pokonfigurować (co zrobię w weekend).
>
> To uporządkowanie to przsunięcie pkgssel rpmmenlib gentocf do pldi/
> i usunięcie libfdiska, rozumiem, że checklist przeszedł w newt-addon
> i jego też można usunąć?

Już co trzeba jest poprzesuwane, co niepotrzebne usunięte. Wygląda to
teraz tak:

installer/
    intl/
    installinit/
    pldi/
   	gentocf/
        kunf/
        libhello/
        main/
        mo/
        pkgssel/
        pldilib/
        po/
        rpmmenlib/
        trurlib/

Źródła są z końca lipca, wszystkie zmiany trzeba po prostu commitnąć.

Aha, Paweł Wilk niepostrzeżenie zrobił lokalizację :-)
Trzeba tylko będzie zastąpić intl modułem z rhinsta (lang).

Zdefiniowane są też 2 moduły: pldi i installinit, czyli można
pobrać źródła pldi poprzez: cvs get pldi

Paweł