pldilib

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pią, 17 Wrz 1999, 16:54:49 CEST

On Fri, 17 Sep 1999, Paweł Gajda wrote:

>Dobra, ale to i tak nie jest kompilowane, wrzuciłem to tam na wyrost
>chcąc podzielić lilo.c.

dobra, jak to jest w cvs, to nie bedzie takiego klopotu

>Dobra, przerzućmy się. Swego czasu zrobiłem cvsową konfigurację do
>insta, jeżeli wstrzymasz się do niedzieli, to wieczorem umieszczę w
>repoz. całość. Ta konfiguracja to m.in. otagowywanie każdego commita.
>
>Ops, właśnie zajrzałem do repoz. i wszystko z dione już zostało
>dość dawno wrzucone przez Artura Frysiaka(wzięte żywcem z dione).

no wlasnie, tez to widzialem :)

>Trzeba to tylko uporządkować (napisałem już w tej sprawie do Tomka
>Kłoczko) i trochę pokonfigurować (co zrobię w weekend).

ale moge sie tym tez pobawic?

>To uporządkowanie to przsunięcie pkgssel rpmmenlib gentocf do pldi/
>i usunięcie libfdiska, rozumiem, że checklist przeszedł w newt-addon
>i jego też można usunąć?

tak. Chociaz libfdisk mogl tam zostac, zeby wszystko bylo razem.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )