wuch raz jeszcze

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Sob, 10 Lut 2001, 15:53:31 CET

[niedziela, 04 luty 2001], Jacek Konieczny napisał(a):

> Nie mam (nie znalazłem) nigdzie coinst.rpmy. A takie pakiety pojawiają
> mi się w "selected" przy starcie:

plik groups

Tam maja byc opisywane grupy pakietow typu www server, workstation, itp.
I tam jest flaga, gdzie mozna ustawiac czy cos ma byc wlaczane domyslnie.
Ten plik jest ze staaaaaaaaarego pkgssela, gdzie byl po prostu do testow,
i nikt go nie przerobil :(

BTW. Dorobilem do newt-addon zaznaczanie pakietu na stale (bez mozliwosci
odznaczenia - bylo w TODO).

Teraz selptr moze wskazywac na:

NEWT_CHECKLIST_UNSELECTABLE - nie da sie zanaczac
NEWT_CHECKLIST_SELECT_NOT - nie zaznaczone
NEWT_CHECKLIST_SELECT_RED - normalnie zaznaczone
NEWT_CHECKLIST_SELECT_BLUE - po odznaczeniu juz sie tak nie da zaznaczyc
                             na niebiesko, tylko na czerwono
NEWT_CHECKLIST_SELECT_GREEN - nie da sie w ogole odznaczyc.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( the GNU generation )
 ( HomePage   http://www.yossa.ko.pl   ) (  ICQ UIN: 1922941  )