system opiniowania pakietów

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 18 Sty 2001, 09:40:58 CET

Dnia Thu, Jan 18, 2001 at 01:47:53AM +0100, Lukas Dobrek napisał(a):
> [...]
> to bym nie przesadzal. Bo to nie zawsze jest Takie oczywiste. A pozatym czy
> kde jest podobne do gnoma? Bo mutt jest podobny do pine to wiem ale
> kto to bedzie ustalal co jest podobne do czego. Oczywiscie mozna
> sprobowac zrobic to na zasadzie pola Provides: Ale takie pole to
> by trza dopiero powypelniac w wielu wielu pakietach. A poza tym jak mnie
> by mutt nie dzialal to i tak bym sie nie przezucil na jakiegos
> dupiastego  pina tylko by wrzask podniusl. A maile slal telnetem.
> Poza tym to kupe roboty nie zawsze dobrze zdefiniowanej.

Chodzilo mi o podobienstwo wersji a nie roznych pakietow.

> A po co?

zeby po padzie systemu uzytkownik juz wiedzial co opiniowal a co nie.
Szaujmy czas naszych sprawozdawcow.

> Sensu tego nie widze do konca. Bo jak juz wiemy ze opinjujemy funkcjonalnosc
> to lepiej jest takie funkcjonalnosci opinjowac w skali dyskretnej 0,1 niz
> wprowadzac zamieszanie. Jak ktos akurat zainstalowal se apatcha poto zeby mu
> dzialal jakis dupiasty modul o ktorym ja nawet nie mam pojecia a on mu niedziala
> to ogolna ocene pakietu zanizy bo to co jest w jego mniemaniu najwazniejsze
> nie dziala. I wtedy to pole straci na wartosci. A ja bedzie mial powiedzic
> czy dzial mu czy nie mod_dupa_salata to bedzie mial proste nie wymagajace
> [...]

OK. zgoda. ocena ogolna wylatje

> Powinna byc mozliwosc zaznaczenia ze zyczymy sobie wyslania uwagi wprost na
> pld-list. Ale tylko dla weryfikowalnych userow.

tzn. zamiat w te system uwagi maja isc na pld-list ? dobrze zrozumialem ?

> Ja nieznosze urzytkownikow.

Niestety nie da sie w prosty sposob rozwiazac tego problemu ;)

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl