Opinia o opiniowaniu ;)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Wto, 23 Sty 2001, 15:25:01 CET

Dnia Mon, Jan 22, 2001 at 02:41:31PM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> tzn. maintainerow. ;)

jasne. /s/developerow/maintainerow/

> I właśnie na tę okoliczność powinno być cpuinfo (np. jakiś dziwny
> cyrix + arch 586 i nie dziala)

OK. mozna.

> Może więcej osób zna php. Ale czy oni wszyscy znający chcą
> to pisać? Bo ja tak ;)

Dobra. Pisz w czym sobie chcesz byle tylko dzialalo, i aby ktos z
powiedzmy rok mogl w rozsadnych czasie wyczaic o co w tym chodzi :))))
(BTW a na baza danych = jakis SQL  (IMHO najlepiej postgers) zgodzisz sie
?)

> tzn. mi chodzilo o oglne statystyki a nie dla konkretnego
> klienta.

OK. takie zbiorcze moga byc terze lepeij generowane po przyjsciu nowego
raportu (wtedy mozna by nie przeliczac wszystkiego od noa, tylko
uwzgledniac poprawki -- wlasciwie to mozna polaczyc i 5minut i
"poprawianie statystyk").

> moze... trzeba by to przetestowac.

OK. mozne na razie zadowolimy sie czyms co (po stronie serwera)
1. skompiluje sie
2. bedzie w stanie przyjac raport
3. umozliwi userowi popranie jego "konkretnych" statystyk.

(po stronie uzytkownika)
symetrycznie do serwera :)

> kiedys sie uczylem i umialem. ale ten język jest imho kapke
> ograniczony...

Jasne, ze php nie zaspokaja mojego zmyslu piekna, ale mimo wszystko jest
dosc praktyczny. No, ale jesli dzisiejsza noc ci wystarczy, to chętnie
obejże to jutro rano napisane chociażby w asmie ;)

> mam nadzieje ze to sprawa dokładnej regulacji ile
> to jest duzo a ile malo.

Podane definicja nie wymaga określenie pojęć "mało" "dużo" a jedynie
istnienie relacji wiekszości ;)

Tak sobie mysle, ze robienie komunikacji serwer -- klient (ten nasz) po
http jest jednak bez sensu. Mysle ze jakis glupiuti "raw protocol" nam
jednak w zupełnopści wystarczy.
Otawrta pozostaje kwestia formatu przesylanych danych (tekstowy (ktory?)
vs binarny -- mysle ze niestety roztrzygnie przypadek).

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert