Opinia o opiniowaniu ;)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 23 Sty 2001, 15:55:51 CET

On Tue, Jan 23, 2001 at 03:25:01PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:
> Dobra. Pisz w czym sobie chcesz byle tylko dzialalo, i aby ktos z
> powiedzmy rok mogl w rozsadnych czasie wyczaic o co w tym chodzi :))))
> (BTW a na baza danych = jakis SQL  (IMHO najlepiej postgers) zgodzisz sie?)

Znaczy ja bym sie bardzo chetnie zgodzil na sql jakbym wiedzial
jak to ugryzc. Ja myslalem raczej o berkley db / gdbm. Głównie
dlatego że się tym zajmowałem a SQLem nigdy. Może SQL to overkill.
Ale przyjżę się tematowi dokładnie.

> OK. takie zbiorcze moga byc terze lepeij generowane po przyjsciu nowego
> raportu (wtedy mozna by nie przeliczac wszystkiego od noa, tylko
> uwzgledniac poprawki -- wlasciwie to mozna polaczyc i 5minut i
> "poprawianie statystyk").

Tzn. tak jak make: jak sa nowe raporty to co 5 minut, a jak nie
ma to wogóle. OK?

> OK. mozne na razie zadowolimy sie czyms co (po stronie serwera)
> 1. skompiluje sie
> 2. bedzie w stanie przyjac raport
> 3. umozliwi userowi popranie jego "konkretnych" statystyk.
>
> (po stronie uzytkownika)
> symetrycznie do serwera :)

> Jasne, ze php nie zaspokaja mojego zmyslu piekna, ale mimo wszystko jest
> dosc praktyczny. No, ale jesli dzisiejsza noc ci wystarczy, to chętnie
> obejże to jutro rano napisane chociażby w asmie ;)

Wlazłeś mi na ambicje :))) Możesz się spodziewać kilkudziesięciu
kilo kodu jutro :)

> Tak sobie mysle, ze robienie komunikacji serwer -- klient (ten nasz) po
> http jest jednak bez sensu. Mysle ze jakis glupiuti "raw protocol" nam
> jednak w zupełnopści wystarczy.
> Otawrta pozostaje kwestia formatu przesylanych danych (tekstowy (ktory?)
> vs binarny -- mysle ze niestety roztrzygnie przypadek).

Http raczej bez sensu. agreed. zobaczymy

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Linux: the choice of a GNU generation
	-- ksh w cis.ufl.edu put this on Tshirts in '93

Nazi kibo FSF Cocaine bomb Ft. Bragg terrorist bomb
fissionable explosion SDI SEAL Team 6 nuclear bomb
ammunition DES explosion Nazi FBI FSF