Opinia o opiniowaniu ;)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 25 Sty 2001, 15:33:42 CET

On Tue, Jan 23, 2001 at 07:31:37PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:
> Pogladaj. SQL tonaprawda fajna rzecz. Jako bazke polecam PostgreSQL.

Heh. jak zobaczylem liste includow do postgersa, ktorych bylo wiecej
niz ja zamierzam napisac kilo kodu to kapke wymiękłem :)

> nie bierz tego tak na serio ;)

Nie miałem zbytnich możliwości... tzn. egzamin jutro :)

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A computer lets you make more mistakes faster than any
other invention, with the possible exceptions of handguns
and Tequilla.
	-- Mitch Ratcliffe

Nazi class struggle Uzi Nazi Panama Soviet  Marxist
explosion Marxist cracking Rule Psix colonel spy KGB CIA
domestic disruption BATF ammunition CIA BATF