Opinia o opiniowaniu ;)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 25 Sty 2001, 22:20:03 CET

Dnia Thu, Jan 25, 2001 at 03:33:42PM +0100, Michal Moskal napisał(a):

> Heh. jak zobaczylem liste includow do postgersa, ktorych bylo wiecej
> niz ja zamierzam napisac kilo kodu to kapke wymiękłem :)

:) mowilem. Odpusc sobie C. Tu potrzeba pare linijek w powiedzmy perlu.
Prawie cala inteligencje bedzie mozna wydusic z postgresa via sql.
Dalej twierdze że robienie togo w c to masochizm (i pośrednio sadyzm ;).
A w perlu jest ladne, proste DBI które w dodatku dziala nie tylko z
postgresem ale różnież z mnóstwem innych bazek (z informixem i oraclem
wlacznie), a zamiana jednej na inna to doslowanie zmiana jednego wyrazu w
pliku.

> Nie miałem zbytnich możliwości... tzn. egzamin jutro :)

Spoko rozumiem. Ja mam jeden w sobote, drugi w środe. Więc powiedzmy od
środy zacznę odkurzać wucha, zejdzie mi pwenie do czwartku włącznie, i
gdzieś koło piątku zabirę się to tego systemu. Tyle, że w czwartek (jak
dostane wpis do indeksu) będę szukał jakiegoś wyjazdu na narty od "dzis"
wiec mogę niespodziewanie na póltora tygodnia zniknąć :)

> Nazi class struggle Uzi Nazi Panama Soviet  Marxist
> explosion Marxist cracking Rule Psix colonel spy KGB CIA
> domestic disruption BATF ammunition CIA BATF

Nie lubisz gdy UOP sie nudzi ?

--
Paweł Kołodziej
pawelk w pld.org.pl