adres portu tv pod FreeBSD

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 1 Mar 2001, 11:34:31 CET

On Thu, Mar 01, 2001 at 09:17:51AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/ports/distfiles/tvision-0.7.tar.gz
>
> Wydaj mi sie że to jeszcze tu nie padło.
> TV przepisane na FreeBSD. Potencjalnie powino się to bardzo szybko
> przenieść także na Linuxa.
> Pełna dokumentacja itd.
> Licencja BSD-like czyli dość korzystna.
> W sumie 460KB tar.gz

To jest dokładnie to samo czegoa ja uzywałem.
1. licencja BSD nie odnosci się do całości, licencja borlanda
   jest kapke zakręcone, ale chyba free
2. nie trzeba nic przenosić, działa, out of the box
3. znalazłem właśnie na linuxbergu jakies Xterminal, to jest chyba to
   o co nam chodzi, ale nie bede zapeszał... szukam homepagu.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

As usual, this being a 1.3.x release, I haven't even
compiled this kernel yet.  So if it works, you should
be doubly impressed.
	-- Linus Torvalds, announcing kernel 1.3.3

Legion of Doom supercomputer domestic disruption Ortega
colonel munitions Marxist ammunition Marxist Kennedy
SEAL Team 6 Uzi bomb World Trade Center Honduras Soviet
DES Mossad genetic Delta Force