adres portu tv pod FreeBSD

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 1 Mar 2001, 13:54:15 CET

Michal Moskal <malekith w pld.org.pl> writes:

> [...]

Na linuksie działa, zresztą zrobiłem kiedyś speca
tvision.spec jest w naszym repo ;)
Używaliśmy tego w Softomacie. ZTCW chłopaki jeszcze jakoś to łatali,
Możesz pomęczyć Wodza.

Ooo, gdzie???

> To jest dokładnie to samo czegoa ja uzywałem.
> 1. licencja BSD nie odnosci się do całości, licencja borlanda
>    jest kapke zakręcone, ale chyba free
> 2. nie trzeba nic przenosić, działa, out of the box

Ejże, chyba nie chcecie pisać pod tym cudem instalatora???

> 3. znalazłem właśnie na linuxbergu jakies Xterminal, to jest chyba to
>    o co nam chodzi, ale nie bede zapeszał... szukam homepagu.
Coś nie jestem w temacie, co za Xterminal?

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)