adres portu tv pod FreeBSD

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 1 Mar 2001, 16:25:34 CET

On Thu, Mar 01, 2001 at 01:54:15PM +0100, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Ejże, chyba nie chcecie pisać pod tym cudem instalatora???

Możliwe, że tak :>

> Coś nie jestem w temacie, co za Xterminal?

Coś jak tv, tylko okrojone, to nie jest to o co nam chodzi :>

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

And 1.1.81 is officially BugFree(tm), so if you receive any
bug-reports on it, you know they are just evil lies.
	-- Linus Torvalds

Clinton class struggle kibo Cocaine Clinton Albanian
Saddam Hussein plutonium Panama Ortega assassination
arrangements plutonium munitions DES North Korea smuggle
BATF PLO Ft. Bragg