wuch, a wlasciwie tocfil'e

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 1 Mar 2001, 23:34:36 CET

Niby wuch z nowymi tocfile'ami dzila, ale tak nie do końca...

* I have version #1.1.3-23#
* I have version #2.3-8#
* loadFileGroups: Cannot open ./groups file.
* FTP error: can't get file
ftp://ftp.pld.org.pl////PLD-1.0/i586/PLD//RPMS/pdksh (Unknown or
unexpected error)
* open pdksh failed: BO COSTAM, skipped

I z zestawu plików, który ja mam jest to oprócz quakeforge'a jedyna
aplikacja, która się w ten sposób zachowuje. Pozostałe (których używam)
instalują się normalnie.

Jeszcze jedna uwaga - po zainstalowaniu pakietów i wybraniu "chcę jeszcze
instalować inne" program wyskakuje przy samym początku operacji instalacji
z komunikatem "Broken pipe".

A tak wogóle to jest to piękny program... Coś czego napradę szukałem od
pewnego czasu :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski