wuch, a wlasciwie tocfil'e

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Nie, 4 Mar 2001, 00:42:59 CET

Dnia Thu, Mar 01, 2001 at 11:34:36PM +0100, Blues napisał(a):
> Niby wuch z nowymi tocfile'ami dzila, ale tak nie do końca...
>
> * I have version #1.1.3-23#
> * I have version #2.3-8#
> * loadFileGroups: Cannot open ./groups file.
> * FTP error: can't get file
> ftp://ftp.pld.org.pl////PLD-1.0/i586/PLD//RPMS/pdksh (Unknown or
                                                 ^^^^^^^
						 brakuje -x.y-z.iXXX.rpm
wiec to jeszcze byl raczej stary tocfile.

> unexpected error)
> * open pdksh failed: BO COSTAM, skipped
>

> I z zestawu plików, który ja mam jest to oprócz quakeforge'a jedyna
> aplikacja, która się w ten sposób zachowuje. Pozostałe (których używam)
> instalują się normalnie.

? tylko na pdksh tak sie nieladnie zachowuje ? nie na kazdym pakiecie ?

> Jeszcze jedna uwaga - po zainstalowaniu pakietów i wybraniu "chcę jeszcze
> instalować inne" program wyskakuje przy samym początku operacji instalacji
> z komunikatem "Broken pipe".

Hmm... jest cos w debug.log albo install.stdout. AFAIR nigdzie rurki nie
są używane, co najwyżej w skryptach pre/post instalacyjnych

> A tak wogóle to jest to piękny program... Coś czego napradę szukałem od
> pewnego czasu :)

:) dzieki. Ale moze cos ci sie nie podoba (poza tym, że niedziala)? Może
masz jakąś koncepcje jak coś zrobić lepiej ? Jeśli tak, to oczekuje na
mail'a :)

pawelk w pld.org.pl
,,O ile nam wiadomo, komputer nigdy nie popełnił niewykrytego błędu.''
                                                 -- Weisert