[malekith@pld.org.pl: tob]

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 5 Mar 2001, 12:33:47 CET

On Sun, Mar 04, 2001 at 12:47:05AM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> Ech.... naprawde sadzisz, że do pisania toolkitu niezbedny jest nowy jezyk
> ? takim postepowniem możesz doprowadzić do sytuacji, gdy bedziesz jednyna
> osoba mogaca z niego skozystac (z drugiej strony, postep musi byc ;) )

> Moze obejze. BTW nie da sie tego zalatwic makrami preprocesora ?

Nowy język? Oczywiście, że nie :> W tym rzecz że to niewiele więcej niż makra.
Takie tam małe rozszerzenie. Pisanie samymymi makrami jest męczące.

Lista zadan, ale fakt OT :>

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

[A computer is] like an Old Testament god, with a lot
of rules and no mercy.
		-- Joseph Campbell

arrangements Honduras radar
[Hello to all my fans in domestic surveillance] explosion
ammunition North Korea SDI cracking munitions assassination
Peking CIA Noriega Khaddafi Kennedy counter-intelligence
kibo bomb bomb